Saturday, December 11, 2010

PUDING COKLAT

Assalamualaikum n slamat petang( wah!! sopan gitu).. ari nie 1st time wat pudding coklat,, Tp bukan yg segera tau..i timbang ukur sndri ler... wahhh..tp kan..punya la senang sgt2 nk wat puding.Ceh! slama nie aku yg malas.. hahaha..so kita tunggu lagi sejam tgk lah hasil nyer..resepi ku copy dr KONGSI RESEPI lam FB.."puding pelangi" tp aku tukar jadi puding coklat..kalu sedap resepi nie aku wat puding pelangi lak,,

Aku nk syer skit satu QUOTE yang aku ambil dr sorang kenalan di fb.. Quote dia bunyik cm nie..
                  

Orang yang berfikiran besar, akan bercakap tentang ilmu.

Orang yang berfikiran sederhana, akan bercakap tentang peristiwa.

Orang yang berfikiran rendah, akan bercakap tentang orang lain.

Orang yang berfikiran cetek, akan bercakap tentang diri sendiri…


**Sekadar peringatan untuk para pembaca dan diri penulis sendiri.**


aku pun tertnya2..aku kategori maner ek..so aku pun menganalisis..semua ada..tp yg last tu 

('Orang yang berfikiran cetek, akan bercakap tentang diri sendiri…)

mungkin bermaksud org yg suka bangga diri n cam dia ja yg best lam dunia nie...nak berkongsi leh..tp kalu berlebih sgt org dengar cm muak..KAn!kan!kan!

maybe aku kdg2 terlajak juga gitu..tp maybe ada alasan tersendirikan..KAN!KAN!KAN!! hahaha
ala manusia x silap dr kesilapan.. 
apapun..pada sahabat2 yg dok skodeng blog aku..or x sengaja jumpa blog aku @ ada yg suka blog aku..(ada ka?..) maaf ler kalu ada ayat @ perkataan yg kurang enak,sakit ati korang yer..yg aku SOUND!! tue..memang aku x penah suka kat ko pun.. so lantak ko ler..wahahaha..

SEKIAN CELOTEH KU ARI INI..( NK G USHAR PUDING KU PLAK)..
 

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR UR COMMENT YG MEMBINA!!!