Wednesday, December 15, 2010

AZAM BARU

Hari nie aku nk citer azam taun depan....Aku bercita2 nk kurang kan berbelanja(wah statement sopan n berbudi bahasa gitu) n start menabung..azam aku yg sama seperti taun sebelum nya..TAPI!! TAPI ada gak la perubahan ..aku berjaya gak simpan wit tp bila dh byk aku guna.. ok la kan..kemajuan gak la tue..abis simpan wit utk guna la kan..
TAPI!TAPI! taun nie aku target nk beli beg coach n mesin jahit n bb.. leh ker..simpan la nagan2 ko tu wahai pn.elly yg x berkerja yg dok mintak duit en.suami...(huh! dengki tul suara ke-2 nieh)

Insyaallah ley...dapat kan 1 pun jadi la..apa pun sokongan en.suami please ekk... beli kan la apa yg patut..ngeee..tp dapat kah aku menangkis serangan barangan yg ditonjolkan si seller2 yg aku slalu skodeng tue?? kita nanti kan tahun hadapan...heh!heh!heh!

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR UR COMMENT YG MEMBINA!!!