Wednesday, August 8, 2012

MY KIDS RAMADHAN STORY

Raya mood i coming overrrrrrr!!.. but the only thing i had prepare is my kids cloths .. sgt teruja mengchomelkan my 2 kids.. my lil gurl conversation wit me:

"ibu..i got green tudung n green baju kurung (which i made it..wakakaka..bongkak nk siapkan pun berkurun) it match with my green wedges.. my orange tudung wit my orange cupcakes tee..i cn match it wit my green snicker... my grey tops goes well with my pink shoes!!but red baju ?? ibu..cn i
hv red shoe too?" this is my answer dear

"Of coz u can dear '.. CAN BLAH!!!!...hamboi-hamboi ( sambe cekak pinggang  ala2 mak jemah) byk cantik dh kasi peha..peha ibu pun nk rembat"

~Pls take notes those conversation was in Bahasa Melayu.. i need to translate for it to sound cute.. Harus menyampah kalu dgr in BM.. cm nk cubit ja...


SEKIAN

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR UR COMMENT YG MEMBINA!!!