Tuesday, June 5, 2012

Saya di dera!!

Yes!! Sy betul2 di dera hokeyy!! suami sy mendera saya ..my kids tdo umah atok so dia megambil kesempatan mendera saya.. Dia ckp be my partner okay.. opkos lahhhh..rhopernyer dia usung saya g keja dia 2 hari sat/sun .. n he left me lam keta 2 3 jam..sbb site dia x leh masuk.. n horror gila 2 am dekat depan The Ship tunggu dia .. n me dh cuba buat memek muka ala2 x takut n berperasaan mcm polis..wakakkaka.. org mabuk lalu lalang n me dlm keta berdoa jgn la dia wat hal kat tepi keta aku..mau ku pecut..waaaaaa..syukur nothing happen.. n dlm takut muncul lah wira ku .fuh lega..tp yg paling x tahan didera..habis semua makanan dia jamu..habis diet aku sebulan..chait!! nasi kandar,vadei,burger king,nasi goreng,char keow teow,satay, bla2.... i het u mr asben!!

~SEKIAN~

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR UR COMMENT YG MEMBINA!!!