Sunday, March 11, 2012

BUAT BAIK BERPADA2>>

Todays my gegurl birthday ibu wish happy birthday ank ibu sayang..Semoga jadi ank soleh ya.. Belajar rajin-rajin tau.. Cuba buat sehabis baik ya..

Sedih bila sedar rupa nya ramai manusia yg jenis berpura2.. x apalah benarlah kata2 suami ku.. "dh abg ckpp jgn dicari.. nk berkawan biar dia cr kita.. kita x yahh cr dia. Byk yg dia ckp abg pun x caya..' sy pun suspek abg... pandai manis mulut hakikatnya x suka ngn kita..x suka buat cr x suka.. x yah manis mulut..sini ckp lain..sana ckp lain.. dh mmg plan nk kena kan aku agaknya.. wahhh!!! im dat famous for u to prank me.. ekekek..buat lahh.. slagi dpt bersabar..chek cuba sabar ekk.. Buat anda yg x suka ngn saya..x yah terus ya berkomunikasi dgn saya.. x yah cr sya.. kalau sy cr anda anda buat2 la sibuk sgt x dpt layan saya..sy faham lah anda x nak ada kena mengena dgn saya.. x payah bermanis mulut dlm phn.. sy x pandai nk beza yg manis mulut ngn org baik.. sy nk berkawan dgn org baik2 ja..supaya sy pun leh jadi org baik2..

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR UR COMMENT YG MEMBINA!!!