Friday, January 14, 2011

ULAT BULU DH NAIK DAUN!!!!

Untuk tahun yg ke-3 aku alami masalah nie..dugaan tul..tp "tarak pa..tarak pa.".. aku lalui dgn tenang..seperti tahun sebelum nya masalah nie aku mengadu nasib tempat biasa...aku kol 3x baru dapat luahkan masalah aku..selepas panjang lebar mendengar hujah..mukadimah dan fakta2 bernas aku...akhirnya melepas kan nafas lega...tepat kul 3 ptg kami masih lagii membincang kan masalah yg dihadapi...muahahaha... jln penyelesaian nya...buang kan ja..buang jauh2...dh x larat nk tangung masalah nie berterusan..




Hari nie Mr.Austin bawak geng kasi taruk sama dia...lagi 2 3 ari kasi ilang trus itu ulat bulu..."tebang itu pokok"... mungkin kah berakhir nya masalah ulut bulu depan umah aku nie...slamat tinggal pokok apa tah...lantak la..pas nie aku nk tanam pokok yg dapat menghasil kan buah...SEKIAN

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR UR COMMENT YG MEMBINA!!!