Tuesday, January 4, 2011

SKOOL

Dah start skolah 2 hari....sedey plak aku kena tinggal kat umah sengsorang...1st day skool jer aku g tgk dia lunch..pastu today dia x kasi pegi dah...dia ckp cikgu x kasi..tp balek skplah tadi tnya dia makan apa kat skolah..minum jer..sbb duit abis..hmmm dia buat pulak..

Bukan nyer dia kn buli..tp dia x pandai pakai duit...dia nk pakai duit kertas jer...duit syiling x leh pakai dah..nk simpan tabung katanya..( yelah tue..yg betul nya x pandai kira syiling..muahahaha) ari nie blek ngaji nanny dia tipon..dia mula cita pasal skolah..yg x tahan tue..mula2 mukadimah dh gtau dia ada aweks kat skolah..alahai nak..nape la ko ske prasan...prangai sapa la kot..hehehehe..EH!! bukan aku tau..aku org yg slalu syok kat aku..
hahahaha!!statement ganaz...

Bab keja skolah jgn cakap la..dia nak la gak wat..tp dh ikot 100% cikp..kalu ciku kata kiri....kiri la sgt..kalu bawah..bawah skali..hmmm x pandai nk agak2 yg seelok nya...x per lah anak2 ku ibu doa kan yg terbaik untuk sayang2 ibu nie...

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR UR COMMENT YG MEMBINA!!!