Monday, December 6, 2010

RED CARPET

Hmmmm..subject yg aku ske prasan lalu red carpet..x der nyer aku nk merasa..kalu kije leh la g dinner company kan!kan!.. kalu bini datuk leh la lalu kan!kan! fashion show kew,charity kew!!! aww berangan lebey la ko mekk...x per aku g kayell kenduri doa slamat tu aku suh taruk red carpet..ok per kat tepi pool wat kenduri kecik2 taruk red carpet..ade org kesah!!! kenduri aku..lantak laer..eh!! kenduri mommy i kan!! so aku dengan 'evil" nya dh cucuk2 "geng ganaz" dress up ala-ala red carpet gitew!! wahahaha.. terkezut plak onyang aku kang..kihkihkih..leh idup sampe 100taun..cicit antu nie wat hal..emmm.. (eh! serius la onyang i ader lagi tau 90++)

Angah dh bising2 "baju x der lagi la kak...aku nk baju yg mcm bentuk gitar.."DAAA!!! aku tau la ang kurus + kering kan.. x jeles kay..isi i montok2 kuikuikui!!! terliur tau..(perasaan eh..perasan utk diri sendiri) belasah la angah ko nk baju gitar ker..ko nk jadi gitar ker... ko nk pakai gitar ker.. janji vogue kay!! 

Yang seram sejuk dengar ada karaoke la plak..maner nk cari ubat tido plezzzzz!!!! wahahahaah kang mule la en.suami jeling menjeling tanda amaran..:lol JANGAN GEDIKZZZ!! nampak x kaler aper..RED nyer tanda amaran yg nyata aku x leh melalalk kat citu..dats y i need it..kihkihkih..so b4 g nak service baik punya kalu2 la dpt green lite ley gediksss!! TET!!!

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR UR COMMENT YG MEMBINA!!!