Tuesday, December 7, 2010

GUESS WHAt??

Kay...aku nk kongsi skit la citer i kan..pasal 1 hand bag aku nie... mmg dh 3 taun usia beg nie..tp bila aku nk jual jer..sentap..asal nk jual jer sentap!!! mcm ada tali pusat jer..lepas di hitung org yg nk beli beg nie dekat 25org..( aku post dekat mudah bulan 6 ari tue..) yang merayu,yg tanya,yang wat2 kesian..mcm2 la feel yg aku jumpa..tp bila nk kata "sold to u" tue..mak aii menitis air mata..sampai tipon en.suami mengadu betapa hati i berat nk melepaskan nya..mcm i x sanggup pisah dgn u la..huahuahua adoi propa tul..tp seyius ckp masa i kol en.suami terketar2 i ckp ngn dia..last2 suami kata ikot la dlm hati tu rasa apa...lagi pun u x cukup duit pun kan nk beli baru..( eleh!! tau la x nak top up kan) tu la ayat dia(ayat x nk topup)...belum masa lagi kot kan..atau jadi kan vintage GUESS ker?ngeee

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR UR COMMENT YG MEMBINA!!!