Tuesday, December 28, 2010

FOOD



Nak muntah dah sgt!!! terlampau nk muntah..perlukah aku muntah??????? sambe tekan keyboard aku rasa seram sejuk sbb tahan muntah....
Tak..mana ada aku ngandung..aku makan x stop dr kul 4 .tadi..sekarang dah 11.45pm...mau x muntah..mentang2 x da air yer..beli la mcm2 makanan..

1st aku g kedai ptg tadi kul 3 nk beli makan..lauk abis la plak..rupa nya byk kedai x bukak..maybe sebab air x der 1 penang kan..susah la nk berniaga...aku order mee rebus...pastu goreng pisang 3hengget... aku mintak nasi goreng x da plak...so aku nampak makcik tue tgh masak sardin...fuh!!! cam sedap plak...aku pun bungkus nasi ngn lauk sardin..telur goreng pun aku suh makcik tue gorengkan..(pemalas nya ko..sampe telur goreng pun ko suh mck tue gorengkan)... g kedai bli roti plak ngn bahulu coklat chip

balik umah dh kul 4.30 ptg..aduh lapo nyer!!!! anak2 tghari dh makan nasi ayam..chipsmore pun dh licin..aku mkn nasi derang bedal bahulu..mee rebus si kakak x makan pun..dah ada org anto mee goreng plak..kakak bedal mee goreng..adik belasah goreng pisang.. kul 6.30 aku buka blog..nampak ade resepi PUDING ROTI DGN SOS KASTAD....cm best jer..barang pun ada seme..aku pun wat ler....makan plak puding tue..meee remain the same dlm plastik tue...bahulu aku beli 10 hengget abis daaa....chipsmore lagi sepeket abis daaaa..

kul 8mlm..my cayunk dh blek dr pancing kat KOK ADANG & KOK ROK....muka en.suami dh mcm udang bako dah...yg best nyer dia bawak blek my fav....hotdog inti pulut..yum2...cayang awak...dgn kacang kokae my fav tooo.... melambak jual..tp x penah aku bli kat mesia..ngade2 nk dr sana.. setaun skali dapat la aku mkn..hahaha..makan..n makan..n makan.....penutup utk makan 2 pcs of bread pusing wit custard sauce.n jus serai + limau...erkkkkk..alhamdullilah...(sememang nya aku menempah baju gak la pas nie...sambe menempah maut..)..obesse

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR UR COMMENT YG MEMBINA!!!